Boek Kunstwerk van de week 1 1e Jaargang 2009

30 x 20 x 1, © 2009, € 43,50
Beeldend kunstenaar Ruud Streefkerk is begin 2009 gestart met het project ‘Kunstwerk van de Week’. Een selecte groep belangstellenden ontvangt via  internet wekelijks een door hem digitaal bewerkt foto, het ‘Kunstwerk van de week’. Het afgelopen jaar werden er zo door Streefkerk 53 kunstwerken via internet aan zijn abonnees verstuurd. Een aantal van hen heeft bovendien gebruik gemaakt van de mogelijkheid om aan het eind van het jaar zelf een collage samen te stellen van16 zelfgekozen favoriete kunstwerken van de week die gesigneerd in een aluminium wissellijst door Streefkerk aangeboden wordt. Daarnaast is er van de jaargang 2009 een boek (A4 formaat met ringband) verschenen, waarin alle 53 kunstwerken van dat jaar met tekst geprint zijn.